i wanna speak at an intimate decibel, with the precision of an infinite decimal.



jag saknar i höstas så himla mycket. snedbenan, höstnätterna, att gå till myrorna varje varje dag, att dricka te hos jesper med nadja och alexander. att sitta i trappuppgångar med sara, att vi alltid hade på oss svarta nylonstrumpbyxor; även när det var femton minus. den för tunna svarta kappan, blek hy, stora halsdukar. svart nagellack, öppet fönster, goldmund. alexander och jag i varenda secondhandbutik i linköping. oändliga spellistor med kall musik, du & jag döden, saras källare med den mjukaste sängen, att vandra omkring i stan på nätterna med vänner. längtan efter tågresor, egen lägenhet, bo i st petersburg, särskilda nyckelben. alltid så mycket längtan.
ps glöm inte hjälpa mig skapa höstspellistan med tung, arg musik!

kommentarer
Didiane skrev en kommentar:

Ei! :) Love your blog, your photos, your music and your style!



nice´s feel!



kisses from Spain!

2010-08-20 @ 15:57:48
URL: http://didianet.blogspot.com
amanda skrev en kommentar:

det här var väldigt fint måste jag säga. ps: förstår att du saknar allt det där för det lät också för himla fint.

2010-08-20 @ 19:08:35
URL: http://krossade.blogg.se/
Jenny skrev en kommentar:

tack för en fin blogg som alltid. vet inte riktigt vad för slags musik du önskar i dovt-listan, men jag lägger till några låtar du gärna får radera. /polaris

2010-09-12 @ 21:46:50
URL: http://thetalkingwhale.wordpress.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback