årsresumé: juni - juli

JUNI:
köpte äntligen ett nytt objektiv.


gick ut grundskolan. satt på gräsmattan och myste med klassen. sara var snygg.

var i barcelona med klassen. har tyvärr bara bilder från bilresan till flygplatsen, och ett par bilder från planet. sedan laddade kameran ur, haha. det mest ovärda 2010, kanske. vi hade det asafint, drack öl, åt baguetter och paj på stranden, kedjerökte, promenerade runt och pratade med spanjorer på tunnelbanan. barcelona är nog en av europas finaste städer.

sedan var jag på bästa festen detta året, har inga bilder därifrån. hånglade jättemycket, dansade jättemycket, mötte morgonen i soffan med en fin kille och kaffe med för mycket mjölk i.


oliver kom hit, sedan åkte vi upp till honom. det var fint, vi drack öl och pussades och badade och sånt.


var på landet med nadja, också en av de finaste sakerna jag gjort det här året. vi rodde omkring, hade det jättemysigt med min lillebror och hans flickvän, drack lättöl från morfar, haha. lyssnade på justin vernon och läste massor.

var hos oliver igen, vi drack världens godaste kaffe någonstans på söder. pussades ännu mer.

JULI:


vi köpte en ny segelbåt och var ute på havet ett par veckor. jag blev totalt förälskad i en ö vid namn järflotta, det var ett naturreservat och hade världens finaste skog.
vi var även i nyköping, västervik och lite varstans. jag läste everything is illuminated, on the road och rant. var allmänt rastlös, längtade hem och saknade alla vänner och oliver.


just det, och så fyllde jag år.

vi hade huset för oss själva, spelade tvspel, rökte under köksfläkten, drack vin, badade.

sara, nadja och jag gjorde världens godaste sallad.
nadja och jag spenderade sista natten i juli på en madrass på min balkong. drack vin, spelade gitarr, hade tända ljus. myste och pratade om viktiga, krångliga saker.

jag var ganska vilsen och ledsen, bävade inför hösten. distraherade mig själv exempelvis med att framkalla lite digitala foton som jag satte upp på väggarna. ångestade väldigt mycket, hade huset för mig själv en vecka eller så. drack kaffe, rökte alldeles för mycket, träffade lite vänner men isolerade mig mest.

kommentarer
johanna skrev en kommentar:

så jävla fint. dina bilder är fasen bäst

2010-12-23 @ 17:21:26
URL: http://jafalk.blogg.se/
elin skrev en kommentar:

din blogg, dina bilder och hela du är så himla fint!

2010-12-23 @ 23:36:36
URL: http://cinquantejours.blogg.se/
nadja skrev en kommentar:

haha åh, hade nästan glömt bort hur fint vi har haft det. stugan är det bästa ever.

2010-12-24 @ 01:16:46
Lisa skrev en kommentar:

så himla fint åhhhh. puss på dig.

2010-12-24 @ 02:08:11
URL: http://popflickan.blogg.se/
Emma skrev en kommentar:

vackra bilder!

2010-12-25 @ 15:41:32
URL: http://oursketchbook.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback