katalepsi


livet smakar inte hallonpaj just nu, så jag gör knappt något alls, därav bristen på bilder. äter mest lussebullar och julkalenderschoklad, letar varma kläder på myrorna, lyssnar på lump sum, blindsided och re: stacks på repeat för att inte sjunka ihop och vilja dö. hehe. mår inte dåligt men är ganska ledsen. hursomhelst har jag köpt batterier till min kära minolta, så kan ju försöka använda den litegrann iallafall. hur mår ni allihopa, mina små hjärtan? tar vintern kål på er också? tusenpussar.

kommentarer
Niklas Hubert Alsten skrev en kommentar:

Går mest runt och är tacksam över att temperaturen inte sjunkit ned till tvåsiffrigt, men fryser ändå konstant.



Idag förstod jag att jag följt din blogg i ungefär ett år. Det känns som att det var i torsdags jag började följa den.

Otroligt (du).

2010-12-07 @ 22:20:54
URL: http://decipher.blogg.se/
Lisa skrev en kommentar:

vacker bild. jag mår väl inte alltid så bra heller. men det går över. det blir ju alltid bättre. känner mig rätt nere för tillfället men gör en massa saker så det känns lite bättre. kom ihåg att du är bra och livet är inte alltid lätt. du får hitta på en massa fina saker som gör dig gladare. puss. <3

2010-12-08 @ 02:22:55
URL: http://popflickan.blogg.se/
mnuff skrev en kommentar:

hey, what kind of camera do you use? Your pictures are so amazing, they got really specific atmosphere. Love them.

Greeting from Poland :)

2010-12-08 @ 16:49:19
Jasmin skrev en kommentar:

mår inte alls särskilt bra just nu. vill ha jullov och lägga mig i sängen och gömma mig under världen

2010-12-08 @ 17:51:15
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Anonym skrev en kommentar:

hm, okej. Har mailat dig.

2010-12-08 @ 17:51:29
Jasmin skrev en kommentar:

under täcket*

2010-12-08 @ 17:51:44
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Guji skrev en kommentar:

Vintern är hård och obarmhärtig. Det är väl bäst att göra ingenting utom att bara fika och äta bullar och försöka slippa frysa? För att inte känna att man måste göra något utöver det. Tända ett ljus är väl bäst och låta det värma hela världen.

2010-12-08 @ 18:22:05
Guji skrev en kommentar:

Evigheten är längre än tusen år och denna vinter bara några månader, men ändå känns den evig och evinnerlig i kyla och vedermöda.

2010-12-08 @ 18:26:51
Guji skrev en kommentar:

Var inte ledsen, det finns ju kaffe och mörk choklad och vännelighet även om det är kallt.

2010-12-08 @ 18:27:58
Ada skrev en kommentar:

DU ÄR VÄRLDENS FINATE I SNEDBENA!! Nu vet du.

Vintern tar inte kål på mig i år. Förra året var mycket mycket värre. Hade ångest och kände mig ensam hela tiden. Nu (när jag börjat gymnasiet (hehe jag är liten ja. och parantes i parentes är det bästa) och fått en ny klass) känner jag mig mycketmycket lyckligare och sånt. Jag har hittat mig själv lite mer och när jag tittar bak på förra årets bekymmer ser jag felen jag gjorde och liknande saker. Jag har lärt mig att inte ta åt mig så mycket och att livet bara händer en gång. Man ska vara lycklig. Skit i att det är pinsamt, gå fram till en person på bussen du känner igen och säg att de tar fina bilder. Det gjorde jag och jag mådde bra!!

Den här kommentaren made no sense hihi.

Må bättre snart, du tar underbara bilder och du är superfin!! Kram

2010-12-08 @ 20:11:40
URL: http://adazalecka.blogg.se/
Guji skrev en kommentar:

Jag är oerhört ledsen ibland och sitter då och väntar på döden, och blir glad varje timme som går, och ids inget utöver det. Om jag skall glädja mig med att till exempel gå på en fin konsert i kyrkan så efter första minuten väntar jag bara på att den skall ta slut för att få gå därifrån. Då hjälper bara kaffe och mörk choklad, och efter fyra koppar kommer sorgen igen för att man inte kan dricka fler utan att få ont.

2010-12-08 @ 20:29:08
Anonym skrev en kommentar:

Men bilden visar ett rum fyllt av ljus och värme. Vad finns i kistan bakom dig?

2010-12-08 @ 20:33:03
alice skrev en kommentar:

i kistan bakom mig finns mitt staffli, mina penslar, min palett och mina oljefärger. några dukar, en fotobok, en bok med lite blandad konst av samma konstnär, och några tygpåsar. hmmm. det är nog ungefär det.

jag önskar att jag hade pengar till att köpa mörk choklad, allt måste nog dock gå åt till att köpa julklappar. men kaffe dricker jag massvis. det är är det enda beskt nog att stärka. te duger inte.

2010-12-08 @ 21:45:16
hedda skrev en kommentar:

ja, nu lever man ju bara för drömmen om sommar.

2010-12-09 @ 18:07:39
URL: http://dontfollowleaders.blogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback