your mind is a trainstation



12 mars: åkte till norrköping med storasyster, för att äta sushi (vegetariansundantag hm) och naturgodis och se på breakfast at tiffany's.
13 mars: promenerade länge morgonen efter och frös där solen inte sken. åkte tåg hem. träffade alexander. vi köpte världens snyggaste solgasögon någonsin, och jag köpte en guldig väggljusstake. vi hittade ett jättejättefint fik, som jag tydligen gått förbi varje dag de senaste tre och ett halvt åren utan att lägga märke till.
14 mars: jag är ensam för första gången sedan torsdag kväll. sätter upp de röda svalorna från kent på väggen, övanför setlisten. har en uppsats att skriva (som skulle varit inne i fredags) men ska nog bada och se Sjunde inseglet istället.

kommentarer
nadja skrev en kommentar:

JA OCH JAG OCH JESPER SOV HOS DIG, har du glömt????? ;););)

2010-03-14 @ 17:10:00
URL: http://jedja.blogg.se/
Patrik skrev en kommentar:

Mysiga bilder =D

2010-03-14 @ 17:28:04
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
bambi skrev en kommentar:

tåg

2010-03-14 @ 18:39:01

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback