presumptions & the mistakes we make with hindsight




en bild på noa och en bild på mina kängor plus nittiotalsbyxor (charlotte: i tried taking pictures, but they were so mediocre. i guess every girl goes through a photography phase. you know, horses... taking pictures of your feet.)
imorgon ska jag på begravning och det känns märkligt för har aldrig tidigare behövt någon sorts relation till döden. känns som livet i allmänhet kraschlandar en smula just nu. men mars känns ju inte olycksbådande? ep:n börjar likna något så kanske kan jag visa nån låt snart! annars har jag mest skoskav och dricker kaffe och sover fruktansvärt lite för drömmer ångestdrömmar om gamla klasskamrater och hundar och kärlekar. inge kul alls

här är en bonusbild på mig också när jag ser ut som ett barn och sitter i en roddbåt på havet. tjohej

kommentarer
f skrev en kommentar:

de lever

2012-03-01 @ 22:11:52
nea skrev en kommentar:

åh så fint. älskar älskar älskar kängorna.

2012-03-01 @ 23:18:05
URL: http://nea-r.devote.se
alice skrev en kommentar:

åh, fint som vanligt



begravning å andra sidan, är kanske inte lika tiptop. hoppas allt går väl ändå

2012-03-02 @ 00:15:45
URL: http://alicetollbring.blogspot.com/
HJ SON skrev en kommentar:

Hi

i'm 18 years old Korean girl who live in Seoul

i guess maybe i'm the first Korean fan of your blog, am i?

anyway the reason i leave this comment on your blog for the first time is that i want you to know that i really love your photos, it's amazing and it inspires me

actually i've always wanted to say that whenever i visit your blog

and i still have many question about yourself and your photo work ,also want to know what you wrote but i can't understand Swedish at all!

so i wonder if you have mind to write things in English

at last, if you don't mind, i hope you answer to my comment and request - [email protected]

2012-03-03 @ 08:33:29

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback