carry weight



idag har det blåst blåst så min långklänning har farit omkring bena på mig som en vild taxvalp. jag & sara har ätit mcdonalds och tuggummiklubba. ingetdera var särskilt gott då jag har förkylningsaptitlöshet och mest vimsade omkring i inbillad feberyra. är en sån trötti för kunde ej sova igår pga pojkvänslös. försökte se på sex and the city tills jag somnade men inte ens det funkade!!!!! crazy. idag ska jag iallafall träffa grabbi å kanske spela lite skyrim och ligga på hans mage och dricka <3vaniljte<3 dvs världens bästa förkylningsdryck. om jag är snäll tror jag tom han kommer ge mig glass. detta gör en annars halvt bedrövlig dag så mycket trevligare


sara säger hej å ser ut som sookie från true blood

kommentarer
Ada skrev en kommentar:

Mysibilden då. Jättefin.
Å jag vill också sakna någon man får sakna. Berätta mer om pojken? när man inte längre har kärlek själv kan det vara fint att läsa om andras lycka. ta vara på det

2012-10-02 @ 22:46:21

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback