kläder mys å båtn


hej hopp här e ja i min nya härliga sidenmorgonrock som jag ba vill mysa i 100% av mitt liv. använder lite ny ansiktsmask, dagcreme, ögonkräm etc... å faller så för konsumtionshetsgrejen. men d gör mig iaf gladeliglad

å trött å nöjd

har även köpt dessa två härliga MEN idag när jag fick dom var linnet fel :( fick en utan "fuck science" lol.... så d var trist men när jag ringde till kundtjänst fick jag iaf byta nedre till en större storlek utan kostnad.... gud vad ointressant detta e kom jag just på.

anyways ska jag å sarelisaris ut me båtn nu. å sen ska jag direkt därefter till göteborg å träffa sandra!!!!! gud vilken toppenvecka jag ska ha!! ååå. kmr va så glad å nöjd när jag kommer hem. förresten var vi på gotland denna helgen å hade spelning. det var megatoppenskoj. hade aldrig varit på gotland innan å GU så tjusigt d var där!!!! mmmm. nu ska jag packa resten iaf tjohej

kommentarer
Anonym skrev en kommentar:

Var har du köpt dom?

2013-08-05 @ 19:46:20
Anonym skrev en kommentar:

Var har du köpt dom?

Svar: weekday!! men linnet hade ändrats innan de började producera den.... så fuck science-texten e borta :(
morninghollow.blogg.se

2013-08-05 @ 19:46:22
Anonym skrev en kommentar:

Viken hipster D va :P:P asså den unicorn ;):)

2013-08-06 @ 00:13:52
filippo skrev en kommentar:

Nice, get your point angående rocken, kan bara dra till minnes silkesfasen msn hade på låstadiet :)

2013-08-10 @ 15:33:36

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback