instagram

har inte tagit så  mycket kort på senaste men här är några bilder från min instagram iallafall: conversationsabout.
åt frulle å såg buffy när jag fortfarande hade sista säsongen kvar ;_; memories

gabbe jobbar på sin hemmastudio så här spelar vi in en demo å har lakan som ljudisolering

jag ritade en ojulig bild under lilljul med papsen

har på mig mina kattöron å ser hjärndöd ut
julpressar! ännu en clean <3 denna gång warm cotton som egentligen är saritas signaturdoft. åsså ett sånt fyrpack med miss dior mmm. och pressekort på body shop pga tappade mitt puder i handfatet så det sprack ;_; fick även en in ear-monitor som e en sån grej de har i öronen på tex idol, asså till spelningar. så fick jag hörlurar å calvin klein-läppstift av gabson. å bokstöd av mamma som pik för att jag förvarar böckerna på golvet.......

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback