morfar & korngold

morfar.
mormor och morfars bröllopsfoto.
mormors syrum.
morfars megaspexiga sovrum.
åsså den lilla gosefrukosten mormor hade förberett till mig när jag vaknade hos dom på fredagen för typ två veckor sen. jag hade åkt till norrköping för att hälsa på dom dagen innan, men mest hade jag åkt för att jag och morfar skulle på konsert med norrköpings orkester som spelade mozart, korngold och dvořák. det var supermysigt och vi drack vin och åt kanapé. asså livet. men tycker de har det så himla fint hemma hos sig så tog några bilder för att dela med till er iallafall. 
 
här är en minilista där ni kan lyssna på violinkonserten av korngold som vi såg. tyckte om den mest!! mkt fin.

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback