so many boys, so little time


köpte denna goingen till tshirt för typ två veckor sen, 10kr. tänker att det bl a kan va en kommande scenoutfit. hade den till hemmagjort kattöronsdiadem som jag gjorde till halloween en gång när jag var liten lol, mina calvin klein-byxer etc.
har inte skrivit så mycket vettigt senaste tiden pga SARA HAR KOMMIT HEM FRÅN BARCELONA!!!!! så jag är mkt girlfriend-frälst just nu å vi ser såklart på x-files och snusar och myser. snart kommer min lilla pingla hit så ska vi köpa skitmycket lakrits har jag bestämt samt dricka glögg se på x-files kanske vine:a osv. asså vi har en megamaxitråkig vine ifall nån vill se???? den heter rarasara & alicebrallis och har massa tråkiga loliga videosar på oss. vrf skriver jag detta. anyways var jag hos morfar och var på mozart/korngold/dvorak-konsert för ca en vecka sen och har fina bilder därifrån som jag tänkte dela med er snart!
mjau~

kommentarer
lisa skrev en kommentar:

finis!

Svar: :*
morninghollow.blogg.se

2013-12-08 @ 21:29:03
URL: http://popflickan.blogg.se

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback