dallas cowboys

har sån långpaus härifrån tycks det. ligger naken å nyduschad å ser om sex and the city för tredje gången eller kanske fjärde? har blivit besatt av onlineshopping lol det hela började med att jag råkade köpa denna:
 
å nu är jag medlem på ebay & allt! men det är ej kul att ha klädcraving när man endast har 21 kr på kontot. drömmer tom om kläder, jätteofta. men spenderar en del pengar på fanta & snus just nu.
 
hursomhelst har jag tänkt försöka ta lite kort på vad jag har på mig osv. bara att vem ska ta bilderna?? min photogenicity (hur fan säger man det på svenska?)<0. och det är så träligt att släpa runt stativet, och så tradigt att bara fota i sovrummet?
 
men kläder är så skoj att jag som sagt drömmer om det så ska iallafall försöka. snart. men nu ska jag se mer satc och äta jordnötsringar ^_____^

kommentarer
lisa skrev en kommentar:

sex and the city <3! Fick hela boxen i julklapp. ska inviga den när jag flyttat! :D

2013-02-13 @ 23:24:07
URL: http://popflickan.blogg.se

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback