väntar på att mitt ägg ska koka upp

ok så har gjort asgod potatis- och purjosoppa och nu kokar jag ägg för å ha en rostad macka med ägg till. då unnar man sig verkligen tycker jag. så utmärkt rätt. här e iallafall lite lolebilder på kläder jag köpt
en najs rosettofs från monki för 10kr

en najs typ tank top-klänning (se även ovan) som e megalång å hääärlig från monki för 150kr
en cute & fruktansvärt rosa beanie för 20kr på monki. naiizzz ändå har man bara 30kr kvar wtFFFF blir så less
 
har fö självdiagnostiserat mig med järnbrist..... här e en lista på symtom så ni också kan checka:
  • känna sig trött och orkeslös
  • bli yr
  • bli andfådd lättare
  • få hjärtklappning
  • få huvudvärk
  • få öronsus.
när man dels snusar å dels e arbetslös å ligger hemma i soffan å ser på buffy ca varje dag så känns d som ganska naturliga fysiska förhållanden... men så e d d här med öronsus................

kommentarer
Jasmin skrev en kommentar:

fina alice (!!!) hoppas allt är bra med dig

Svar: jaaa det är väl bra! är arbetslös å badar, ser på buffy å bakar och sånt haha..... hoppas det är bra med dig med? verkar så! :*
morninghollow.blogg.se

2013-11-09 @ 17:00:19
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback