i wanna be the one to walk in the sun

köpte denna ryggan som verkligen inte gör sig i denna bild? den e typ ljuslaxrosa å glittrar! mmmmmm

tog en entimmespowernap vilket visade sig vara mkt dålig längd... vilket jag ju visste....... vaknade varm å med svullna ögon. för å bli pigg gjorde jag kaffe å åt gamla kakor som smakade skåp
kollade lite på buffy som e en såå bra serie jag rekommenderar till alla som 1) e feminister pga KICKASS huvudperson som e tjej 2) gillar sarra manning? hon som skrivit diary of a crush, guitar girl å tusen andra queenliga böcker. mycket kul dialog och sånt. teenage-girl-quirkiness osv
 
också har jag gjort en rikti bra 80talsspelista som ni borde lyssa pååå
 
 
här är en bättre bild på ryggan å den e klickbar med om ni vill ha en likadaaan
 

kommentarer
Pia skrev en kommentar:

hej åh tack så mycket! <3 fyfan vilken snygg ryggsäck! är den från american apparel? för i såna fall har jag en sån modell, fast gul :)

Svar: tack! älskar den hehe. men den e från ett märke som heter o-mighty :)
morninghollow.blogg.se

2013-10-26 @ 14:43:59
URL: http://flyinglions.blogg.se

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback