lelle wow-dagarna i göteborg

jag var i göteborg under wow, direkt efter jag & sara var ute med båten. eftersom det var lite länge sen så har jag med mitt dåliga minne inte riktigt längre koll på vad vi gjorde så kan ej skriva så intressanta captions, men hade det iallafall så JÄVLAaaaaa göttt. några saker som vi iallafall gjorde var:
1. första kvällen satt vi utanför wowis, jag träffade två gamla förtjusningar. skoj va d. jag drack varm & kall tror jag?? skoj va d också för har ej druckit d sen emmaboda 2011. anyways åkte vi till en sån ~skogsfest~ som var supertråkig där jag somnade sittandes hela tiden suck.... fast sen träffade vi en så rolig kille när vi gick ner från skogsfesten och vi pratade om lord of the rings men aa.... wow va för intressant finns det å säga??
2. dagen efter var vi på rio rio å d va skoj som vanligt!! dansade massor osv.... lol
3. här kmr d bästa NÄMLIGEN: vi hyrde 5 skräckfilmer samt sista twilightfilmen som jag ännu ej hade sett!!!! wooow va bra å va gött å läskigt d va. vi såg båda japanska grudge huuu e fortfarande skadad efter d
4. vi möz i gosesoffan såklart, här har haddri sitt partysmink kvar sen gårdagen

lelle westlifeskynkegrejen

5. åt såååå god sallad med allt gott man kan tänka sig i, framförallt massor rödlök mums

6. åt sushi. dör. tröttnar. aldrig.

7. hängde med gullerebsan här på föris innan rio rio. hon var bedårande som vanligt
å här e då gosisbakisfilmishäng starring gorillan gorre å haddris hjärtpyjamasbyxor som jag e avis på

kommentarer
Anonym skrev en kommentar:

kul m inlägg alexander

2013-09-11 @ 20:20:13

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback