mcbeal & valborg

hej, vänner!
här är bilder från när jag, jesper och mattias var ute i skogen och lekte med jeppes hund ally. hon e såå fin vill bara gråta. och skogen vi gick i tror jag e en sån där riktigt riktigt gammal skog, med mossa överallt och stora fina träd. åhåhå
 
 
 
 
 
 
av nån anledning blir bilderna världssämpig kvalitet här, så gå gärna in på min flickr å se dom i gottekvalle!
 
ikväll ska jag fira valborg med några kompizar, vi ska äta detta (citat av frans): "Så: getostpaj, spenatpaj, "tomat- och mozisallad", något med halloumi och något med svamp. Och typ oliver och lite ostar att äta när vi inte äter! Låter som en middag!". jag ska även unna mig några finöl å så ska vi leta upp nå brasa å glo på tror jag! ska bli toppen!

kommentarer
nori skrev en kommentar:

åh jag måste bara fråga, är detta digitalt? för på något sätt ser dina foton alltid mer "traditionella" ut. jättefint!

Svar: jaaa det är digitalt! :) ba lide photoshoppat hehe
morninghollow.blogg.se

2014-06-01 @ 23:40:31

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback