kläder

hej jag har inte tagit några roliga kort tyvärr samt har inte ritat nåt särskilt skoj så här får ni en liten *klädupdate* för det tycker jag e skoj
blev inlurad på monkirean av mina kompizar..... oops. råkade då köpa denna megahärliga jackan som jag älskar!!!!! men snart för kallt för den redan jävla årstider. även ett härligt glittrigt linne med halvpolokrage.. som tyvärr sitter rätt skitdåligt på mig då jag har 0 boobs

köpte även denna gitterkjol som också e kickass. asså glitter e min fav. på monkirean på internet (lol) köpte jag även denna ceriserosa bomberjacka å denna halvloliga bhtröja med trycket "SAY WHA?" ahahaaa
bilden e fö från när jag blev sk "carnapped" av carpisarna å dom hade köpt cava å gjort fintårta å vi fikade i gamla linköping. världens bästa kompisar har ja trots att dom lurar in mig på monki <3
denna skojsiga tröja köpte jag på luffen. d e en väst med frukttryck haha så skojig
och!!!! denna luvly beyonce-tröja från min favvosida o-mighty. asså älskar 4ever
OCH!!!!! denna extremfina keps fick jag häromdan av carpisarna i sen 20årspresent!!!!! från beaniebabesclub. asså jag trillar av pinn. fö har ja mina luna (katten i sailor moon) earrings även de från o-mighty. dock lade jag dom i en gammal snusdosa häromdan och nu tror jag jag kanske råkat slänga dom............... l o l
 
dock ere höst nu å jag e tjurig å ritar tråkiga bilder såsom denna
 
men hänger också mkt hemma hos jeppe och spelar yatzy äter 88:an dricker kaffe med hans underbara familj och gosar med bl a denna GOSBOLL aka valpen noomi
plus börjar konstutbildning på folkhögskola om 1 vecka vilket ska bli FETT så livet suuuuger väl inte dååå
 

kommentarer
Anonym skrev en kommentar:

hur köpte du tröjan från omighty? alltså jag menar, i vilken valuta köpte du den i? man kan väl inte beställa till sverige? vill så gärna beställa det är derför jag vill veta :)

Svar: man kan beställa till sverige! jag minns inte, men tror USD e lite billigare??? kanske inte.... men det är inga problem iallafall! :)
morninghollow.blogg.se

2015-05-11 @ 22:39:04
Minna skrev en kommentar:

Måste fråga, hur mycket betalar man extra för frakt när man beställer från o-Mighty till Sverige? Och funkar storlekarna? Ser kläderna ut som på hemsidan eller är det nåt annorlunda? Hemsidan känns inte superpålitlig, men det finns ju grymma kläder. Vill beställa därifrån så därför jag undrar :P

Svar: jag tror man kan betala för antingen 50kr eller 100kr beroende på hur snabbt du vill ha grejerna. allt står på hemsidan, bara att kolla! nää dom ser väl ut som på hemsidan?? de är pålitliga iallafall tycker jag! brukar dock beställa med den dyra frakten pga annars tar det så jäävla lång tid att få grejerna plus kan va lite struligt. men ska ju gå bra det med. :)
morninghollow.blogg.se

2015-07-29 @ 16:50:30

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback