massa famous people & advent











i söndags var jag hos min syster & min moster i norrköping. hos min syster har dom pyntat så fint!!! älskar julpynt!! kolla ba
vem vill inte lix



dom har ca 20 stycken stekpannor och kastruller och grytor i koppar


vackert avslut med megalolig bild men kolla va fin julgranskula!!!! på VÄRLDENS STÖRSTA GRAN dessutom omg
 

annat kul från instagram! målade av en klimttavla till måleriet

har köpt ett par biggie-leggings och ett par dicaprio-leggings från omighty. kuuuul

träffat liv strömquist på mitt härliga jobb!!!! vi hade fittans dag och hon läste ur sin nya bok! WOW
å igår hade vi spelning på the crypt. det var sååååå skojiiiiiii!! och sen dansade vi massor och drack tequila & whiskey. utmärkt kväll!

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback