tacos & kimono & olja

idag hade vi lite tacogos hemma hos mig! daniel här ovanför gjorde den godaste guacamolen! han sa att han var bra på guacamole och visst, tänkte jag, det kan man väl varken vara bra eller dålig på. men han var verkligen det!!! bra egenskap tycker jag.
david och sarri.
å så den andra sarri. asså e inte detta den gulligaste bilden. awwww. även an var med men fick ingen osuddig bild på henne :( förlåt an!
 
på onsdag kommer jesper hem vilket betyder SLEEPOVERS KORSORD PS2 GOS ÖL å allt gott här i livet. annan kul info e att jag köpt 1 kimono för 100 spänn (vilken ni får se i ex nästa inlägg) och att jag börjat måla med olja och sånt (vilket ni också kan få se i ex nästa inlägg) vilket jag kanske redan har skrivit iofs. men ja härligt e d!

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback