nyår & risk

på nyår hade jag lyxmiddag med kompizar! det var sååå kul, älskar mat så nu ska ni få veta vad vi åt:
icke-veg: förrätten va kräftsoppa m vitt vin, varmrätt va oxfilé provencal m rött vin, till dessert åt vi chokladpannacotta med apelsinsalsa å pistagenötter samt kaffe å baileys
veg: champinjonsoppa med körvel (som var sååååå god), quornfilé och toscanska grönsaksbiffar med två olika sallder, samt fryst cheesecake med hallonsås
åsså tru champagne till fördrink ååå

ASSÅ FATTAR NI HUR 1) jääävla lång tid d tog att göra allt detta T_____T och 2) hur gotti d va ; u ;

försökte få folk att fota med min kamera men det funkade i ca 5min så har bara typ två bilder. överst här är amanda, och nederst louise! tror kanske karin tog dessa?

vi hade d toppbra med twerk-off, dansade till kl 8, kollade på fyverkerier osv. enda tråkiga va när sally spydde ner mig :/ men d va ju också en baggis


nån dag efteråt var ja å kompizar hemma hos karin och spelade risk (så! bra spel! förutom att det är svinigt och imperialistiskt haha. men alla borde testa) & så åt vi god mat och fikade och sånt. wow vad bra vi hade det! här sitter jag och jesper och funderar taktik.
karin är här djupt fundersam. megasvårt spel e d! ps d två översta bilderna tog nog också alexander

kommentarer
karre skrev en kommentar:

lol, ser ut som om världen hade megastort världskrig i verkligheten. så deprimerad/butter/suicidal.
inte för o va den men tror ja tog d två första :P
vi får ha nån mer sån kväll iaf tkr ja. puss

Svar: aaah ska självklart ändra <3 <3 å tkr jag med!!! kanske i helgen? jeps kommer ju hem!
morninghollow.blogg.se

2014-01-12 @ 17:16:32

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback