sailor moon & jättemånga luffisbilder mestadels på jeppe

tredje och sista luffisinlägget! här va ja å jopli på perrongen, nyanlända i bratislava (tror jag?). jeppe va gullig å d va fint ljus så jag tog kort på honommmm
en glad jeppe
en svartvit jeppe! så jävla trött på blogg.ses kassa bildkvalitet för övrigt!!!!! vad är grejen!!!! vill ju inte byta portal dock pga har typ 5 års historia här!?? suck TIPS MOTTAGES GÄRNA
vänta på frulle i budapest, fanns en så bra bar/frukostrestaurang/whatever exakt nedanför vårt hostel. det röda huset ni ser e asså hostelet. här drack vi cappuccino och åt omelett när vi var bakfulla 
mmmmyyyss
här e två bilder inne på hostelet vi bodde på. det var superduperfint och mysigt och vi megatipsar alla som ska till budi att bo där!!!! det hette minoo house och var i ett toppenkvarter och var så rent och jättevackert gammalt hus (alltså ärligt var till och med KRANARNA sk to die 4).... pallar eeejjjj
här promenerar vi upp till en utsiktsplats, jag är mkt bakis och provar min livs första *återställare* vilken består av en i efterhand antagligen alkoholfri mojito från ett gatustånd, oavsett hjälpte den iallafall :P 
vila
uppe!
 
 
asså har börjat kolla på sailor moon och deee eeeee sååååå braaaaaAAaAAaaaa SE DET ALLA
så kunde inte låta bli att göra denna fanart
ps se det på svenska det gör jag det är toppen
"MÅNPRISMAKRAFT!!! FÖRVANDLA MIG!!!!!!!!!!!!" 
så jag gjorde denna proffen
 
 
jesper tkr nice
 
omg tom sailor moon e impad
 
herrå

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback