tusen bilder på mig & mina skor samt svenska skejtboardgalan

jajjemän har fått mina nikes nu ; u ; d e så fina och bra wiiii
matcha matcha
 
i lördags åkte vi till stockholm med bandä för å spela på svenska skejtboardgalan. d va härliigt å jag hade min kimono ^____^ å d va vårt första typ tru gig pga fick bo på scandic å fick öl å mat å sånt. åsså att min mic var trådlös!!!! hehe kände mig som en superstar... d roligaste var dock på efterefterfesten på hotellet när sångaren i millencolin knackade på å ville va med. sen berättade han massa historier om typ kent och jocke berg som han känner. megafangirlmode va d då. ehehe
 
får så lite jobbpass så e bara hemma å ser vänner/badar/löser korsord/äter äggamacka å känner VA E THE PURPOSE IN LIFE? ngn som har förslag på hur man får purpose? hjälp

kommentarer
cornelia skrev en kommentar:

Du hänger runt med mig, birre, filippa och fredrik resten av veckan! På lördag är det episk fest för alla peepps som är i linköping. De du, det kan vara en mening!

2014-03-05 @ 09:28:08

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback