XO

 
 
var ute på promenix med gabson för nå tag sen, vi hade d supermys i solen och fick gå utan jacka. mmmmm våren. sen har jag vari i göteborg denna veckan å firat haddri som fyllt 26! har lite bilder å sånt därifrån som jag ej redigerat å så än men ni ska få se. var ju ett tag sen jag uppdaterade men nu kmr lite ~*outfit pix*~
 
mer vitt för d e ju min favvo. åsså med mitt härliga röda ck-läppstift som i luv
 
här hade ja gjort mä tjusi för 20årskalas med tema ~*tumblr & svart*~ hehe. skoj tkr ja
 
cool konrad som tar lypsyl~
utanför repan nån gång med bandet. linköpingsbor är för övrigt varmt välkomna till öppningen av skylten den första april då vi spelar!! kom och se oss och dansa och sånt kul!!! eventet hittar ni HÄR.
 

djup noa
gabbe gör rolig gullig min
martin funderar

kommentarer
helena skrev en kommentar:

lepsyl mannen ser exakt ut som leonardo dicaprio!

2014-06-27 @ 23:22:28

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback