bones/in the arms of kin


var hemma hos min storasyster emma & hennes pv fredrik för typ nån månad sen eller mer...... i somras......... de hade iallafall flyttat till ny lägga som var dööööööfiiiiin asså orkar ej. den e typ 100kvm och har svinahögt i tak och en PUNSCHVERANDA (googla om ni inte vet pga svårt å förklara)!!!!!! och massa fina ashöga dörrar och sånt najs. fönster man kan SITTA I ni vet såna man drömde om när man var 17. och såklart har de inrett den megafint med läderfåtöljer å klimttavlor å massa gotti.
på bilden ovan ser ni min lillebror august och fredrik

de bjöd på jordgubbar å glass å melon å annat gotti pga emma e som ja å älskar MAT

en fin spegel å en fin klimttavla å lelle jag i glitterkjol å glitterstrumpor

härliga serviser å ett lelle inflyttningspaket från mig. hade köpt klimtcoasters till emmis under tågluffen! bcuz yeah we luv him
härliga burkar
och denna gif hittade jag i min bildmapp!!!!!!!!!! gjorde den tydligen i juli. döpte den till "photoshoot". ibland orkar jag ej mig sj

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback