inlägget med jul, januari och jättelånga plagg

SOL! och disk! och körsbärstomater. japp sånt e livet just nu :-) känns mkt bra
 
hittade några gamla julbilder för har inte använt kameran ordentligt sen dess.
alexander e jätteglad på sånt jullklappsspel hos jeppe. den med tärningar minns aldrig vad det heter
å en dag när vi blev fulla på glögg hos mig. :O) gott
vi drack glögg ur dessa fina som jag drejat. 
 
andra bilder jag återupptäckt är dessa två härliga från när gabbe fyllde 24 i januari och han fick frukost på sängen plus en londonresa av mig!
skruttig med morgonfrisyr
 
har som sagt inte fotat typ nåt, har mest målat å skrivit låtar med bandet å så, men har tagit ytterligare tre härliga bilder av ~min lägenhet~... har ju inte lagt upp några bilder av den här än å det är väl trevligt
min björn borg-kasse och liten anteckningsbok från berlin där jag från ena hållet har låttexter och från andra hållet matteuträkningar till när jag pluggar till högskoleprovet.....
<3SKOR<3
gosiga matplatsen
 
 
å här är en härlig dressgreja jag köpte på h&m.... fanns även ett par byxor som jag köpte..... kategorin var "swimwear"...... har den som hänga-runt-hemma-plagg å känner mig som ex en havsgudinna och snubblar på den hela tiden för den är jättelång :)))))) hejdå

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback