analogt & mkt selfies :-) å mkt caps

hej KOMPIZAR
här kmr mkt bilder :))) har börjat fota massor analogt igen woho!?? på fredag kmr ny rulle som e sen :-) å så ska ja lämna in en till... imorrn? kul e de ju på sommarn å ALLT

har hängt MKT på mitt favvoställe ågatan bar mat café lolz som e bäst <3 med olika kompizar här oskar å stefan i SOL
tokemma på natt
jeppan & karin på.. kväll kanske
å karin å jeppan igen <3
joppeboppe å ja har hängt mkt i min lelle lägga.. som städades för först gången på ca 10veckor idag :-) av oss. mkt nöjd. börjar jobba imorrn å då måste de va lite ordning å reda!?!!? 

häftig

min lelle lellebror har tatt studenten. här kommer han från utspringet. det kom ett moln av alkoholstank. hur mkt har du druckit??? frågade jag. en sjuttis vodka :))::):::)) svarade han mkt NÖJT

här e slutet av rullen då ja ba?? har jag köpt 24-rulle... eller 36? hmmmm?? "jag provar att fota ett par till.... så ser vi....." så detta e strax utanför fotoaffären vid en blomaffär. jag ba "jeppe huka framför de fina"

stelt eller najs? vet ej
sen reppar vi åbro 7,3 vår nya favvoöl pga så billig å SMAKAR INTE STARKT FAST DET ÄR DET! bäst!!!!! har fan en festival tillägnad denna goa. åbrovalla heter den. den va i helgen :-) tips till nästa år
för övrigt har vi slutat bli leggade på systemet........ vet ej om ja ska skratta eller gråta!!!!!!!

lelle gamla teckningar som ja la upp på ~insta~ för ett tag sen

SÅ HÄFTIG OCH ROCKIG!!!!!! på väg till ~grejer~.... så busy att en måste äta sista pizzaslicen i farten

DEN FINASTE VÄNNEN ALEXANDER!!!!!!!!!!!!!!!! SOM E HEMMA ÖVER SOMMAREN!!!!!!!!! men bara e i sin stuga med pv??? alex kom hem??
häftig som alltid. med senilsnören. fina va

i alexanders stuga där han gömmer sej. vi badade å drack vin å de va så in i helvetes fin kvällssol <3 sen fick ja hostattack i vattnet å var nära på att dö av drunkning via kallsup? jaaaaha
BRÄND på segelbåt i veckan me jeppe å hans paps. här har jag bl a bränt mig i hårbotten å lånar drf solhatt :-) jag tkr bra ny look
 
SES SNART PUSS nu ska ja sova pga ska upp 05.30 imorrn "ok" haarreeee

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback