du blev aldrig min vän

 
var i köpenhamn med konstlinjen. olivia och ngn asfin skulptur på glyptoteket.
 
vi såg the david collection. de va de sjukaste. här e lite gammalt bös från va vare, mellanöstern? 100% täckt i diamanter, rubiner och smaragder. "ok" jag började nästan gråta pga hysteriskt att de finns grejer värda såhär mkt pengar????? asså de e bara så orimligt. å där ligger dom å skräpar. asså typ ett handtag till en fläktgreja, slidor till dolkar, annat mög
vi va på en lesbisk bar, de hade en utmärkt drinklista. alba visar stolt upp ex "pink pussy" "siberian dyke" "fanny on fire" 5/5 fick den listan

senare kissa utanför spice girls-klubben vi va på i köttbyn
 


 

på färjan hemåt hade jag och olivia asfint life moment. vi gapskrattade å skrek pga ÄGER att va på färja när det är dimmigt å regnigt å blåsigt och man e bakfull
 

jesper i min läggis


lellebror i min läggis. vi hittade honom på vägen hem från krogen å han va ledsen så fick sova över hos big sis
 



min grafiklärare, lars. världens bästa person.
 

grafiken, akvatint- och järnkloridsrummet.
 

oscar snor en lakrits
 




lunnisskogen, på promenad med alexander.
 




tumblr-ig förfest på min piskbalkong med stella & malin.

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback