tbt: en triljard selfies & mitt hår

här kommer VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pga det är fredag och jag jobbade till 22 å sen kunde ingen dricka öl med mig så jag har haft så jävla tråkigt och kollat igenom alla mina photoboothbilder någonsin, daterade ända bak till 2013. och har trånat efter mitt gamla långa hår å vill ha tillbaka det. aha tjohej here goes nothing
bakis
kolla åå långt hår ingen lugg, hur lång tid ska det ta å få tillbaka va
i carpikollektivet sommaren 2013, alexander spexar såklart
å sen lite gos 
den lyxigaste frullen ever kanske
fastnade i en stol :/
på gotland när vi spelade där å vi var så fulla efteråt å ja kom hem klockan 4 å hade ditchat resten av bandet för de hoppade på bilar och spelade in nakenvines i nåt jävla fält och jag lackade ur och gick hem å grejade en ansiktsmask och kollade på desperate housewives istället hahaha #orkasnubbar

var generellt arbetslös å ägnade mig mkt åt ansiktsvård å strosade omkring nybadad i min sidenmorgonrock dagarna i ända
sen flyttade sara till barcelona, jag var fan inte nöjd
hade spelning å såg ut såhär

kom hem full å såg ut såhär

dagen efter hade detta fab jävla hårsvall. faaab
gosade med alexander
sku till ågis å hade fab frisyr
eventuellt topp 20 outfits me camel-kepsen
en jävla lolbild från när jag hälsade på haddri gbg, eventuellt en smula bakis
hade börjat socialantropologikursen å köpt denna göttiga kurslitteratur <3

första och sista gången jag provat denna tveksamma dryck

en bra hårdag, sku flyga till kroatien för att segla med familjen

råkar fota exakt när jag ska nysa i kroatienbåt

såg ett hemskt avsnitt desperate housewives minns jag, skeptisk

en bra hårdag

all white var livet då

hade dessa kattöron på mig mkt?? folk var skeptiska? då förstod jag ev vrf, de kändes så naturligt. nu vet jag ej längre.....

en gosesara

hade långa naglar!!!! det var gött!!! men går ej spela gitarr me de, så har dessa korta stumpar nu för tiden :'(

drack en breezer (kanske också första och sista gången) och klippte lugg på mig själv

rockade den luggen i flickrummä

sara å jag skeptiska i min säng

så jävla BLEK?

en fläta och en magisk rock

bakis i bakisbrallerna och världens varmaste mössa

antagligen min snyggaste dag någonsin

all white

två gulliga gäris

hej i haddris säng

busar på kneget å dricker en päronsoda

köpt en stock av världens torraste sämsta snus. taboca. do not try this at home

försöker rocka dessa fab vita manchesterbyxor. ger till slut upp och numer rockar min kära kära vän karin dom istället (y)

slutar raka mig under armarna. gött

är häftig i tshirt-över-luvtröja-kombo

tokar mig

1 extra spexig dag

fick en tidvändare av kär vän <3

hade bröst

insåg att jag typ kunde ha sailor moon-tofsar

gaddade mig

var bad boy

var antagligen bakis

flyttade hemifrån äntligen å hängde med dessa två jävla STJÄRNOR

matchande dicaprio-leggings. såklart.

klippte av me hårä

å färgade de turkost. plus hade min bästa tshirt
håret blev grönt. HEJDÅ

kommentarer
Nuura aka NIMBRO skrev en kommentar:

Alltså kan ej hantera att
1. min fotobooth är näst intill identisk
2. jag lolade irl på lolbilden
3. jag måste börja fotobootha/blogga igen för det är så jävla underbart

Tacohej namaste tjoflöjt

Svar: 1. älskar det!2. älskar den!
3. du borde veeääeäerkligen!!!!!!!!
morninghollow.blogg.se

2015-10-20 @ 23:35:09
URL: http://nimbro.blogspot.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback