januari del ii


ja denna magiska lunnisskogen. jävla disneyskog












här gick jag och oscar en gång och följde efter vad vi trodde var en hackspett, men det visade sig att det var en hackspettsskylt.... då insåg vi att vi att vi inte visste var vi var längre :-)














japp i skolan är det enda jag gör 1) målar 2) sover i soffan 3) tjatar på min grafiklärare lars samt 4) går i skogen.
här med olivia, oscar och tone.
 

gulleskrutt tone


och en megacheesy bild på mig och ossi. åtminstone ej stagead

ossibossi

kommentarer
anna skrev en kommentar:

helt fantastiska bilder! älskar ljuset!

Svar: tack så mycket!!
morninghollow.blogg.se

2016-02-22 @ 21:33:20
URL: http://whiskeysour.blogg.se

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback