even the loves of your lives are merely pebbles in the ocean of time

dagarna känns som if you are feeling sinister och jag har löparskorna till skolan, får nog ett par sneda blickar. det snöar i mitt ansikte. mamma och pappa ska följa med på utställningen idag och när jag frågar varför svarar mamma, det är sånt man behöver göra. varför kan man inte göra det man vill istället, tänker jag.

till er som sett och blivit upprörda av KONY2012-videon vill jag även rekommendera denna läsning, som ger en annan vinkling av invisible children. väldigt nyttig att läsa, vill jag påstå!

kommentarer
Hubert skrev en kommentar:

Det där KONY2012 tycker jag blivit så intressant. Tycker du inte att det är lite läskigt hur Internet kan dela en video så explosivt utan att folk egentligen har någon koll på vad de distribuerar?

2012-03-08 @ 22:46:26
URL: http://decipher.blogg.se/
Hanna Ek skrev en kommentar:

Hej, kan inte du vara jättegullig och kika in på min blogg och säga vad du tycker om designen? Har precis ändrat den men är lite osäker på om den är bra nog. Kram!

2012-03-09 @ 19:05:21
URL: http://hnny.blogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback