sea almighty

en dag som denna traskar jag omkring i regn/slask/sol/snö och lyssnar på jazz, hostar & är snuvig. känner mig alldeles luddig i huvudet men trivs såklart nere vid sjön, åtminstone tills det börjar blåsa innanför luvan och kragen.

här är hursomhelst några bilder från spanien:

obligatorisk flygplansfönsterbild (inklusive jättelustig fläck i hörnet).

stupet som jag föll för. en bit land som stack ut från staden; någon sorts platå som plötsligt störtade rakt ner i havet. promenerade omkring där på kvällarna och lyssnade på musik, plus någon eftermiddag när jag tröttnade på sällskap.

sned utsikt från ~stupet~

kommentarer
m. skrev en kommentar:

Jag tycker så himla mycket om dina bilder. Verkligen. Speciellt dessa.

2012-02-20 @ 11:57:26
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback