släpar fötterna




cyklade omkring med jepson idag, har längtat efter solen hela helgen för har legat hemma och försökt skriva engelskauppsatser och debatter och allt möjligt, förutom i fredags då vi var ett gäng som drack öl nere vid scandicstranden. iallafall gör jag inte så mycket utom läser gatsby igen, lär mig spela massa broken social scene-låtar, dricker kaffe och ångestar över alla mina engelskauppgifter osv. så är inspirationsdöd och har inte så mycket att skriva här och så, woopwoop

kommentarer
Patrik skrev en kommentar:

Ser härligt ut :D

2012-03-26 @ 00:04:34
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
jesper skrev en kommentar:

detta är bland de värsta bilderna du tagit på mig. ser ut som en tjock gammal gubbe. och med väldigt vindigt hår.

2012-03-26 @ 08:03:25
sandy skrev en kommentar:

tusan vad fin du är hjärtat. ååå

2012-03-26 @ 08:09:13

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback