en söndagig söndag

känner mig så tokig när jag bor på tre ställen: pojkvänshemmet, mamihemmet & papihemmet. så är man trött av allt omkringfarande och åker till italien, dricker ichnusaöl och solar under mulen himmel. jaja. kommer hem två på natten efter pojkvänsbråk och mcfeast bara burgaren. vaknar bränd på näsan och trött under ögonen, bråkar mer, ångrar att en inte fotade något under resan, ångrar att en slutat teckna, ångrar.
 
hittar sitt gamla PSP och square enix-spelet. sätter i laddaren bredvid sängen och lägger sig i sängen och blundar men kan inte vila. har fått mobilräkningspåminnelse och måste klippa gräset fast regnet bara håller andan utanför.
 
alltid på gränsen till att få något gjort, känner att saker väntas av mig och det är det som gör mig så trött. inga bilder tog jag i italien så därför får ni se lite sparade bilder från mina mappar på datorn. hej svejs
 
denna tycker jag bara är så rolig. hultis förra året, saras bild


denna skickade jag till gabbe i chatten när vi typ blitt sams

här är nu några bilder som gör mig megasugen på att måla/rita:






här är några klädinspirationsbilder:

toppenshorts


toppenfärger


kul

skönt

SLUT på ett inlägg som är konstigt pga mår söndag

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback