flowers are how plants laugh

bleh bleh bleh varför är allt så jobbigt under mörkret. om man är själv, åtminstone. och inte lyssnar på Lou Reeds Take a walk on the wild side. eller blir förförd.

eh
ska stanna hemma ensam i helgen, la familia ska segla. I APPROVE


espresso house med nadja, måndag


fem skräckfilmer, lång natt med sofie, tisdag


utebio, cykelturer med noor, onsdag


why?





your mind is a trainstation




okej oj det är svårt att tänka tillbaka på saker. det blir ju att jag fastnar där och jag klarar inte att ta mig tillbaka på egen hand. för jag vill ju inte. det är en befrielse att slippa ta tag i det som är, att leva i underbara minnen (drömmar) och bara
tycka synd om sig själv
jaaagggg jag j jag jag det spelar ingen roll
för jag bryr mig inte om någon annan fast hahahahahahahahhahah vem lurar jag
inte mig själv
bara andra

bleh jag vill sno mamis cigaretter this is bad
vill ha ett stativ.

cheers

kommentarer
ellis skrev en kommentar:

Åhh alice bild 4 och 5! :)

2009-08-07 @ 14:48:06
URL: http://elliiss.blogg.se/
amanda skrev en kommentar:

åh bild 5 är väldigt snygg!

2009-10-06 @ 23:29:28
URL: http://www.otnak.blogspot.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback