bara andas




varsågod; ett fullständigt meningslöst och även extremt tråkigt inlägg. + ytterligare en bild på mig när jag hade a) fräknar, samt b) mittbena.

blev i princip frisk idag. så kunde gått på konserten. har jagat tåg, bussar och bilskjuts hela dagen. och misslyckats. kommer ihåg hur mycket krångel det var när vi skulle köpa biljetterna. vet inte om jag ska skratta eller gråta.

till råga på allt (ÅH DET ÄR SÅ SYND OM MIG (OBS: sarkasm, mina vänner)) har jag inget att göra ikväll. blä. ta mig härifrån helst.

ps FRANS JAG LIDER MED DIG hoppas du kan banka lite vett i dem
pps alex eftersom du känner dig oglad angående järngänget (eller kände, eller om du inte var seriös alls) så tänkte jag bara tillägga, så att alla vet, att jag känner en asgrym person som heter alexander burlin. we luv him. och räknar dig som bästa vän haha även fast du är en bitterfitta. puss.



kommentarer
frans skrev en kommentar:

Men varför måste det vara så synd om vissa? Jag skulle gråta om jag var du. Vill gråta för er skull. Verkligen.



HA DET BRA FRÄKNIS. Eller Al C. Eller Aslan. Eller lilla du. Eller Alice. Eller Aluminiumkol. Kärt barn har många namn.

2009-11-13 @ 17:12:10
alice skrev en kommentar:

frans: jjjjjjjjjjja jag har gråtit lite men är mest för trött

2009-11-13 @ 17:40:59
URL: http://morninghollow.blogg.se/
Anonym skrev en kommentar:

karma

2009-11-14 @ 17:10:22
Eric Dödens skrev en kommentar:

SV: Jo, hon är fin!

2009-11-16 @ 09:35:28
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Signe skrev en kommentar:

du är sjukt vacker! fin blogg.

2009-11-26 @ 15:41:23
URL: http://amnesign.blogspot.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback