lördagnatt 23:48

jag har världens finaste sockerpinglor
den första var jag med i fredags. vi handlade porslin på myrorna, till ett bildprojekt i skolan. jag köpte ett silvrigt fat att använda som askkopp. dagen efter åt vi jättegod frukost bestående av hembakat bröd med min hemmagjorda lemon curd och ost, clementin med keso, äggröra samt te i våra nya koppar. hon är min vaniljbulle.

idag träffade jag min hallontårta. vi fikade på världens finaste café och sedan åkte vi hem till mig, hon visade foton på en ekorre hon haft som husdjur när hon var barn. sedan såg vi på lost in translation, och efteråt lyssnade vi till regn och åska. hon drog med fingrarna genom mitt hår och jag hade oändlig gåshud tills jag somnade.

min sista sockerpingla ska jag ned till nu. vi tittar på lägenhetsannonser och lyssnar på fin, alldeles okänd musik. hon är mitt plommon och nu ska vi äta honungsyoghurt med hasselnötter. puss.

kommentarer
Anonym skrev en kommentar:

LEBB:P

2010-04-18 @ 12:47:20
fjäril skrev en kommentar:

åh men du är så fin. tack för en underbar dag.

min pärla, vännen.

2010-04-18 @ 14:49:30
niclas skrev en kommentar:

tack!

2010-04-19 @ 01:09:29
URL: http://tillfabriken.blogspot.com
A skrev en kommentar:

tack och äsch.

2010-04-25 @ 15:25:15
URL: http://krossade.blogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback