årsresumé: januari - maj

under loppet av några dagar kommer jag publicera en årsresumé för tvåtusentio. den kommer vara väldigt lång och väldigt personlig, gör den mest för mig själv eftersom jag hatar att glömma allt fint, och allt blanda ihop ordningen av allting. men ni får ju gärna ta del av den också.

JANUARI:






året började med att jag och sara åkte upp till landet, vår stuga precis vid havet. det var några av de bästa dagarna i hela mitt liv. vi bodde i sängarna i en av stugorna, vi kollade på sex and the city, house, donnie darko och åt bananchips och tryffel. vi gick på promenad och höll på att frysa ihjäl. men det var fint.
utöver det satt jag mycket på fik, läste dostojevskij, träffade frans, mådde ganska dåligt och så, mest kanske pga en person. mer om det senare. jag visade er även bilder ur min moleskine:


FEBRUARI - MARS:
mitt objektiv gick sönder i slutet på januari, så jag har inga bilder från februari. på alla hjärtans dag träffade jag oliver, vi satt i flera timmar på ett fik och pratade om allt vi kom åt. jag hatade 20milsavståndet och alla omständigheter. i mars fick jag låna saras kamera.




såg kent, vilket var det bästa någonsin. jag var på skivmässa, och så gjorde jag en blandcd till tove, hjärtat. var även i norrköping och åt sushi, såg på breakfast at tiffanys. åh, och hittade världens finaste fik med alexander.

APRIL:



läste mer dostojevskij, tragglade mig igenom trainspotting, blev besatt av frukost och att bli jättejättesmal, träffade tove, firade valborg nere vid sjön med henne och sara. vi satt på en brygga och lät alla ljud skölja över oss.

MAJ:


träffade sara mycket, vi gjorde tomatsoppa och pannacotta hela tiden. det blev varmare, vi satt i trädgårn och rökte och åt cashewnötter.


var i stockholm tre gånger, träffade oliver för första gången på väldigt länge. pussades, rökte och var orolig för hjärtat, framtiden. men mådde bra.

kommentarer
Anonym skrev en kommentar:

Vissa av bilderna är ju helt magiska, de vid sjön med snön. Ghaa vad härliga

2010-12-22 @ 15:18:32
amanda skrev en kommentar:

det här är nog de finaste bilderna jag sett.

2010-12-22 @ 15:30:40
URL: http://krossade.blogg.se/
elin skrev en kommentar:

alltså, jag blir helt galen för allt är så fint!

2010-12-22 @ 15:46:51
URL: http://cinquantejours.blogg.se/
Niklas Hubert Alsten skrev en kommentar:

^ det de personerna över mig säger.

Du är fantastisk.

2010-12-22 @ 16:51:22
URL: http://decipher.blogg.se/
johanna skrev en kommentar:

oh herre. jäkligt fina bilder! ( och din blogg är fettt najs)

2010-12-22 @ 16:55:47
URL: http://jafalk.blogg.se/
Lisa skrev en kommentar:

så otroligt fina bilder. underbart inlägg!

2010-12-23 @ 01:20:30
URL: http://popflickan.blogg.se/
din skratt guide skrev en kommentar:

Hejsan, gillar du att få de där extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-22 @ 11:35:26
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback