used to be one of the rotten ones and i liked you for that

kollar lite i min blogg och blir så vemodig, hur sorgsen eller lycklig verkar jag. vet inte och undrar hur mycket jag ger ut av mig själv.

borde göra gitarrläxan skriva labbrapporten till biologin svara på mail sms meddelanden eller något annat vettigt men jag växer fast; här på skrivbordsstolen på altanen med en bok vid köksbordet. tänker att jag sover för lite känner för mycket tänker mer än tillräckligt också men inte på något viktigt utan bara trams och osammanhängande. som här. och undrar var ni tagit vägen om det är ni eller jag eller bara moderniteter normer bla bla bla.



skulle vilja ha något mörkt svart foto att lägga upp nu för det passar även om jag varken är arg eller ledsen. bara lite trött och lite vilsen med för mycket i hjärtat.


kommentarer
e. skrev en kommentar:

kram.

2011-04-27 @ 21:19:00
URL: http://evelinamaria.devote.se

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback