graphs


livsuppdatering: har okänt punktblåmärke på benet, har börjat spela i ett band den senaste tiden så missar alldeles för många sovtimmar dessa dagar (vilket leder till att jag sover i fåtöljer & soffor på skolan, inte hinner dricka morgonkaffe om mornarna samt skjuter upp varenda skoluppgift i brist på ork), kommer ha några foton med i en tidning som kommer ut den 16e december om jag inte minns fel, har fått en av mina bilder upptryckt på tygpåsar som snart börjar säljas och som jag kommer länka så fort webbsidan kommer upp, skriver låt om hur grafer och siffror och uträkningar inte hjälper ett tonårshjärta... har även handlat fina tröjor på myrorna som ni kan få se om ni vill. och har en rulle film som jag ska framkalla när jag känner att jag har råd. plus har jättegulliga bandmedlemmar att dricka öl med så det är ju himla trevligt. här är för övrigt vår lilla facebooksida, där det väl inte händer så mycket i och för sig. nu ska jag derivera och logaritmera och ha mig iallafall, plus dricka glögg antagligen. puss ni små vinterhjärtan.

kommentarer
fideli skrev en kommentar:

vackra bilder, fin blogg alltså.

2011-12-30 @ 13:12:19
URL: http://funkis.webblogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback