transcendence & tributaries





jag halkar omkring på stadens våta gator och vet inte vad jag vill. lyssnar på radiohead & det vackra livet, köper glittrigt nagellack och öl & mcdonalds. firade en vän som fyllde arton igår, dansade med vinglaset i handen och slutade reflektera över vilka av orden jag säger som är mina och vilka som är någon annans. haltade hem från bussen imorse genom smärre snöstorm och skoskav, efter en soffrukost med sara bestående av köttbullar och brieost och kallt kaffe.

apropå något helt annat har jag blivit featured i tredje numret 16HOURS, som man läsa/köpa här. tygpåsarna är även uppe för försäljning nu, gå in här för att kika eller göra en beställning!

kommentarer
m. skrev en kommentar:

Tjusigt

2011-12-19 @ 22:44:21
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback