i got lost in the warm

morsning korsning! idag har jag skrivit ett tal på 45minuter, druckit kaffe med sarre i hemska kylan samt målat vattenfärg första gången på förskräckligt länge! det var gött! nu lyssnar jag på dark was the night för gamla tiders skull och ska rita mer om jag inte somnar. här ska ni få se iallafall:

lite oskarp och sådär men här är han iallafall. nå grabb. som ser rätt gay/fashion ut. håhåjaja.

såhär såg jag ut imorse innan skolan när jag drack morgonkaffi (hade fixat håret och allt men topplockarna massakrerades totalt när jag väntade på bussen och en temporär 5minutershagelstorm härjade. jag misstänker dålig karma):

sen suddig fortbild innan jag sprang till bussen för att åka till stan & träffa saris:

bohemisk. sen häromdan när jag skulle posta kontrakt till spansk modebyrå som köper mitt foto för €300 (ka-ching!) och promenerade i regn till postlåda:

ha det gott kära ni så hörs vi nog imorrn när jag har proper photos och fler ~*modebilder*~ om ni vill seeee

ajuste ps: har skaffat instagram hehe heter conversationsabout! är lite tråkig där ännu men jobbar påt

kommentarer
nathalie. skrev en kommentar:

vilket underbart hår.

2012-04-18 @ 17:54:29
URL: http://conscious.blogg.se/
caisa skrev en kommentar:

1. tack för dina frågor!!!!! haha var också rädd att ingen skulle fråga, tur att folk är så snälla. 2. fin teckning 3. sjukt söt tjej

2012-04-19 @ 18:21:24
URL: http://majaimee.blogspot.com
Lisa skrev en kommentar:

söta tjej!

2012-04-21 @ 23:59:18
URL: http://popflickan.blogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback