bonus

kollade igenom mobilbilder och hittade lite roliga saker. mycket var bilder på sara som hon skulle bli asasur ifall jag lade upp, t ex en morgon när vi sprungit i ösregn över åkrar direkt från en fest till bussen. hon sitter i en busskur och är arg och blöt och full.

här äter jag sushi på hemköpgolvet (tror jag) och har låångt hår. miss it. mittbena och grejer och ha tofs uppe på huvet utan att se ut som en påfågel. andra bilden är när jag vaknar upp döbakfull; kvällen innan hade vi badat i en väns utomhuspool/supit och nånstans mitt i allt bet hans hund mig i ansiktet. mi-sären. lol

här är jag och sarre förra sommarn när vi spenderade många goda dar på min gräsmatta och lyssnade på musik i mina asaskräpiga ipodhögtalare, låg på filt och åt pommes frites. mellan våra huven göms även saragjord paraplykonstruktion som parasoll

lite nyare bilder då: i studion är noa *viktig* med studionycklar runt halsen

ritar lite

är helsvart drägg efter nationella i svenska b hela förmiddagen. sen långkjol och naked dress-linnet (ja satc-referens!!) woop

sen skitdålig bild men har iaf saras enorma beiga stickade tröja och nån tunn scarf i *jordiga färger*
just det även, ska framkalla lite bilder snart, tills dess kan ni se iaf liite konstnärligare saker på min instagram CONVERSATIONSABOUT pusss

kommentarer
sara skrev en kommentar:

hahaha hade hellre sett busskur och dödsbakfull-bilden än den där fula, lol. goa bilder i övrigt dock, blir så löjligt nostalgisk. puss

2012-04-29 @ 14:42:20
Lisa skrev en kommentar:

sötis:)

2012-04-29 @ 18:46:40
URL: http://popflickan.blogg.se/
Jasmin skrev en kommentar:

alltså haha dör hur kan ni ändå lyckas se så snygga ut fattar inte

2012-05-01 @ 13:09:04
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback