blekta djup


inlägget ni ser härinunder, mina vänner, är första delen filmfoton från sensommaren 2011 till februari 2012. ovan är då andra delen. ja precis. kommer just hem från sambo/studioliv sen måndags. är världens tröttaste nu. har bott med sara och endast ätit 1 cheeseburgare per dag några dagar i sträck vilket jag inte rekommenderar. har dessutom köpt rutig stor gosig halsduk för tio kronor plus alltså framkallat denna rullen. är så glad för den är min bästa rulle någonsin!!!!! så ni får se massa fint framöver. nu ska jag äta pommes frites puss hej

ps är featured i DISPARO magazine black issue, vilken ni kan läsa här, sidor 19-22! roligt skoj nice

kommentarer
karin skrev en kommentar:

men va bra. nu blir jag lite avis. du måste berätta; hur kommer sig det röda i kanten och vad har du för tjusig kamera?

2012-02-25 @ 22:59:39
URL: http://silencepainter.blogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback