unravel, travel, get lost in the gravel

*rimmar* idag är en sån blandning av känslor. vemodsvår, sexsvett, bitterljuv vintersolsnostalgi och skol/hjärtestress. har spenderat pengar på bara choklad/mat/chips/cola hela helgen. vad är det som händer. uhuuu årstidsbytesförvirring & ångest



ps bilden längst upp tycker jag är så rolig. fulgulliga soffan i spanienlägenheten där jag läste murakami/åt marknadskörsbär/grät över livet/skrev i min lilla anteckningsbok. trivdes i solljuset som föll in från balkongen och hade förskräckligt rolig frisyr.
de andra bilderna är spanienhav samt sara, jesper, sara & daniel på väg till valla för att dricka öl skolavslutningsdagen. tjoho

kommentarer
skogshallon skrev en kommentar:

jag tycker att det är en förskräckligt fin frisyr!

2012-02-13 @ 18:31:07
karin skrev en kommentar:

gillade det här inlägget. tråkigt att höra om ångesten. men det kändes ärligt. ps söt!!!!!!!

2012-02-13 @ 19:48:48
URL: http://silencepainter.blogg.se/
Karl skrev en kommentar:

<3 till dig idag !

2012-02-14 @ 20:15:45
Karl skrev en kommentar:

& lite mer värme i vinterkylan.

2012-02-14 @ 20:17:21
writing jobs skrev en kommentar:

I like travelling very much. I wish have a lot of money and just all my life travelling.

raquel skrev en kommentar:

åh , jag känner igen mig. och tycker om frisyren

2012-02-16 @ 14:11:01
URL: http://lindy-lewie.blogspot.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback