årsresumé del tre

oktober
jag hade min första spelning & köpte jag ett par löparskor och började springa, vilket antagligen var min första konstruktiva lösning på dysfunktionella relationer någonsin. tog väldigt få foton.


var vid havet igen, på östkusten. funderade så mycket hela tiden och var uppgiven.


träffade frank med sara och spelade 16-bits lejonkungen och åt kladdkaka.

november
var trött och hade fortfarande dåligt kärleksliv men fortsatte tappert löpprojektet.

någon kväll var jag, sara & daniel hos karin och åt jättegod mat, drack vin & spelade alfapet.


efter en fest hos en vän som fyllde arton så vaknade vi i en källare av att gyllene solstrålar slog ner på oss från fönstret. jag sprang ut i eufori och tvingade sara att stå i det frostiga gräset och vara snygg trots att hon var trött och bakfull. sedan gick vi en halvmil till busstationen.

och någonstans på vägen hem till min stad ersattes solen av kompakt dimma och jag & sara satt där i bussen och hade bakfylleångest och jag hade choklad i strumpbyxknävecket. det hela var väldigt miserabelt.

sedan så blev jag erbjuden plats som sångerska i bandet reveries med bl a dessa två grabbar. vi hängde och drack öl ihop hemma hos noa, samt hade spelning i slutet av månaden.

december

dålig månad. jag var ofantligt skoltrött och skjöt upp allting hela tiden, ville bara ligga på mitt rum och se på tvserier eller dagdrömma. var istället på ett antal fester (bl a den fantastiska havsmaskeraden) och hängde med bandet och så. föll väl för någon. fast det är för tidigt att säga än. hade en spelning med mattias, och längtade något förskräckligt efter snö. en gång på väg till en annan stad var det alldeles vitt, och jag blev så himla glad.


hängde en del med noa på elsas där han jobbar. så var väl i stan ganska mycket. och allt var vått och mörkt hela tiden och jag blev bara tröttare och tröttare.


det blev lov och jag var uppe hela nätterna och såg på grey's anatomy. fick en keyboard i julklapp, så började väl spela piano. hade som vanligt kärlekskris och ångest och var sentimental och allt sånt. woho livet. hade ett fint nyår med mina vänner och så. är fuckad i huvudet nu för har skrivit uppsats ungefär fem timmar i sträck idag. så här är sista halvdana delen. puss på er. ni kan ju berätta om något fint ifall ni vill. bästa 2011 t ex. behöver lite optimism!!!! tror på er puss

kommentarer
moa skrev en kommentar:

det bästa med året var när min mamma blev helt frisk & nu är allt bra igen.



gillar din blogg mycket.

2012-01-06 @ 20:41:58
URL: http://sowespacedup.blogspot.com
Anonym skrev en kommentar:

det bästa med 2011 är att jag lärt mig tycka om mig själv mer, insett att jag är väldigt okej och att jag dessutom är värd saker, saker som är bra, och saker som funkar för mig. egopepp är ganska inte det bästa att sprida ordet om på andras bloggar, men man ska ju vara ärlig. sen var det väldigt fantastiskt att flyga själv till USA, känslan av att sitta ensam på ett enormt flygplan väldigt väldigt högt upp i luften med massa främmande människor, och känna sig odödlig, ja det är en ganska härlig grej.



nu är jag här igen och kommenterar, det hoppas jag är okej, Lisa heter jag ju förresten, vem är du?:)

2012-01-09 @ 17:49:15
URL: http://funkis.webblogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback