årsresumé del två

juni

gjorde typ ingenting i juni. hade livskris igen och hängde nere vid sjön med mina tjusiga goda vänner.

juli
var i göteborg i början av månaden.

hade såklart dagar i världsklass.



var ute och seglade och trivdes alldeles ypperligt med havet, naturligtvis. var i västervik och på öland och lite varstans.


hade fin sommarromans med en nu god vän.


träffade alexander en hel del.



klippte flatlugg och for sedan till emmaboda. hade det alldeles alldeles strålande och erkände slutligen min stora kärlek för att dansa. drack öl tre meter upp på en container, drack vin femton timmar i sträck, var på två soppdejter och föll för någons mungipor och ögonbryn.

augusti
var allmänt utfattig så cyklade överallt hela tiden för hade inte råd med busskort.


det hela var inte så farligt då man cyklar förbi åkrar och grejer, plus att det var himla soligt och tjusigt. och så fick jag ju sällskap av sara ibland. vi hängde en del på ågatan där vi drack kaffe och spanade och saknade festivallivet.



så träffade vi alexander en sista gång innan han flyttade till indien. han och jag, sara & jesper var nere vid sjön och drack öl och aldrig kunde vi föreställa oss hur det skulle kännas när han inte längre var här.

sista dagarna kom festivalromansen hit och bodde hos mig några dagar innan han flyttade till berlin. alla åkte någon annanstans och jag var kvar här och kände mig lite tafatt och vilsen.

september


har ca noll bilder från september. hade ytterst dysfunktionellt kärleksliv och var uppe sent om nätterna och drog deprimerande slutsatser om saker samt tvivlade på existensen. eller såg på tvserier och drack chokladmilkshake.

kommentarer
Nora skrev en kommentar:

glömt att kommentera men du fotar väldigt fint! Kram

2012-01-04 @ 17:01:12
URL: http://youmeoui.blogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback