årsresumé del ett

januari
var på veckokurs med ung vänster, vilket mest bestod av tretimmarsföreläsningar, soppa och kaffe. jag hade även hår.



men jag klippte av mig allt.

var allmänt hjärtekrossad och sådär, pga färsk break-up, men så åkte jag till göteborg för att hälsa på sandra & rebecca och även för att träffa jonathan. det var väldigt fint alltihop.


köket i kortedala, sandra, samt rebecca & piepenburg som ser på saltkråkan en bakisförmiddag.

februari
på alla hjärtans dag köpte jag & sara åtta hekto choklad såg på notting hill.




sedan så for jag till sälen där jag beundrade berg och läste jättemånga böcker och hade ångestdrömmar.

mars
denna månad hände det inte så värst mycket. jag hade allmän livskris pga lite olika saker, och så drack jag kopiösa mängder oboy samt såg på vänner. sedan åkte jag till göteborg igen.


fina pinglan sandra på åvägen.

april



var i stockholm med sara & frans för att se belle och sebastian. det var jättefint!!!


någon helg var jag och grabbarna grabbiga och åt pizza och såg på star wars. och så klättrade alexander & jesper i träd.



var vid havet med sara några dagar under påsklovet. gick omkring och fotade med en kamera utan film lol så har bara dessa två bilder. men vi hade det lysande, rodde till en ö för att ha picknick, låg på bryggan i solen och lyssnade på deep water osv.



så var jag i göteborg igen. jag & sandra hade det världsbäst och det var så ofantligt varmt att man kunde göra saker som att äta storslagna frukostar på takterassen, dricka öl & äta pommes frites i en park eller åka till långedrag och dricka kaffe.

maj



var i spanien. läste murakami på stranden och på balkongen, där jag även drack kaffe & åt av de två kilona körsbär som jag råkade köpa pga bristande spanskakunskaper under marknadsstrosande.


var lat på gräsmattan med saris och gjorde typ inget annat än att äta i solen.

kommentarer
Anonym skrev en kommentar:

Allt handlar om kärlek

2012-01-02 @ 16:33:47
m. skrev en kommentar:

Väldigt fina bilder. Gillar tvåan lite extra mycket.

2012-01-03 @ 13:22:21
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback