subtraktion




var inne i en rötkammare sista dagen på jobbet. det var skitstort och allting ekade asakusligt i typ tjugo sekunder, så det var storslaget men även läskigt. dagen innan detta fyllde jag arton också. det var inte så storslaget som jag trodde det skulle vara, men däremot var det läskigare än jag hade förväntat mig *åldersnoja*
imorgon bitti far vi iallafall till emmaboda så idag har jag packat/haft dödens mensvärk/gjort fransk omelett/övertalat sara att gå fast hon bestämt sig för att inte göra det/druckit saft. nu ska jag till maxi & systemet för att hetsfixa det sista. wiiii

kommentarer
L skrev en kommentar:

Jag tycker om dig blogg.

2012-07-31 @ 11:57:19
URL: http://nativityinblack.blogg.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback