hey lush, have fun, it's the weekend

någon ville se kläder och eftersom jag har ytterst lite i konstväg att erbjuda så kan ni få två cambilder såhär på fredagsaftonen! ena när jag gör en posh-jockey-grej tror jag, och en annan med tjeps, låga docs & nittiotalsbyxer. skojigt kan man tycka. ny kategori fick det och allt!!!


har varit i studion hela veckan och annars pluggat, imorgon ska jag skriva cambridgeprovet nivå tre, fick sms av jesper förut "alltså omg gör gamla cambridgetest det är typ omöjligt vill dö". då vi ligger på ca samma kunskapsnivå kändes detta ytterst olycksbådande. fast det är ok för jag är nöjd så länge jag får sova 12timmar inatt *sleep deprived tortured musician*

kommentarer
karin skrev en kommentar:

älskar skorna!! ahhhh. haha, tänkte säga det hela tiden när vi sågs förut men var dödstrött så glömde det. men minns att jag tänkte: nu ska jag säga till alice att jag tycker hon har fina skor. men ne. min hjärna fungerar nog inte normalt. och antar att det här blev en vimsig kommentar. men nu vet du: karin <3 skorna. haha

2012-03-16 @ 22:17:20
URL: http://silencepainter.se
Patrik skrev en kommentar:

Jag tycker om dina skor!

2012-03-17 @ 17:38:27
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
vera skrev en kommentar:

underbart! mer kläder!

2012-03-19 @ 21:05:24

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback