संगीत और प्रेम








det här är gabbe. han är typ som jag, dvs ej så fotogenisk. men han är min molntuss och min stora trygga och så himla snäll och god och fin. han önskar sig en alicegjord tavla av mig i julklapp, och när jag är bakfull köper han kebabrulle till mig. han äter alltid upp min kokoscenter och han pussar mig på huden mellan överläppen och näsan. han är världens bästa morgongos men tar alltid täcket när jag sover. han snarkar nästan jämt och ibland undrar jag om han gillar att skejta mer än han gillar mig. han tycker jag är knäpp som köper strumpor för fyrtio kronor styck, och han säger att jag är bra på att laga mat även när jag inte är det. vill vakna med honom varje morgon och somna med honom varje natt. typ. ♥♥♥


~*~*obs obs ps om ni ej börjat lyssna på julmusik än (fy isåfall!!!) så är här en LISTA som har det mesta (läs: bästa)*~*~

kommentarer
ellen skrev en kommentar:

så fint

2012-11-22 @ 21:09:12
URL: http://boomboombang.blogg.se
lisa skrev en kommentar:

hihi åh vad fint!

2012-11-23 @ 00:39:10
URL: http://popflickan.blogg.se
Anonym skrev en kommentar:

sangeet aur prem! det e la gott nar man skiver pa hindi.

2012-11-24 @ 12:42:51

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback