en solig mulenfredag med gårdagssnö

idag har varit en vanlig dag. jag har haft min matte, varit hos gabriel, legat naken i hans säng och varit uttråkad, ätit en glass samtidigt som jag spelat tv-spel (ej att rekommenderas), bråkat lite, och snart ska jag ut med sara. men hur ska man överleva kylan? det är isvindar och igår kväll var det snöstorm!! sickness. mamma har ställt ett konstigt paket kaffe på mitt skrivbord. "hushållskaffe". jag kan inte förstå varför. hon kanske tycker jag verkar trött. jag är ganska trött. pga operationsstygn har jag ej sovit properly på ca två veckor. men igår tog jag bort stygnen!!!! bästa på flera månader var det.
 
hursomhelst har jag extremt tråkigt så här är tre cuteness-bilder på gabriel som jag nu lägger upp trots att jag är sur på honom, sen ska jag se på vänner säsong fyra ♥♥♥ true love
 
 
 
 
 
 
 
 
 
vet någon fö varför bilderna blir i såå dålig kvalitet? jag fattar ej :(

kommentarer
lisa skrev en kommentar:

söta bilder!=)

2012-10-28 @ 17:44:01
URL: http://popflickan.blogg.se
Anonym skrev en kommentar:

Ful kille du har

2012-10-28 @ 19:43:44
Anonym skrev en kommentar:

Vad använder du för kamera?? SÅ fina bilder!! :)

Svar: en nikon d60! tacktack ♥
morninghollow.blogg.se

2012-11-08 @ 22:16:58

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback